На главнуюЮморПохожее видеоЕще от: MysticGotJokes

Turning Me On Prank...Gone Wrong?!

Оценок: 46543 | Просмотров: 2620553
Follow me on Twitter: https://twitter.com/mysticgotjokes Follow me on Instagram: https://www.instagram.com/mysticgotjokes
Категория: Юмор
Html code for embedding videos on your blog
Текстовые комментарии (3568)
Shanei Grate (17 часов назад)
.... awkward....
Linda Akeripa (1 день назад)
EW trying to kiss him in the video yuck
Medinas1831 X (10 дней назад)
4:55
Presley Coady (13 дней назад)
he’s fine asf though just gonna put that out there
Ruby Alice (13 дней назад)
At 1:33 his face 😂😫
Ruby Alice (13 дней назад)
How uncomfortable he looks at the start I'm crying 😭
Jamel Gaines (15 дней назад)
Boy u know u smashed
Tammy Farr (17 дней назад)
3:15 😭😭😭😭😭😭😭😂😂😂😂😂😂😂
Tammy Farr (17 дней назад)
0:32 when a nigga feelin himself and havin a good ass day 😂😂😭😭😴😴
Jaouhara Allabou (18 дней назад)
😗😙😘
Carlos Lopez (21 день назад)
.,mm,,,,,....
Charlene Ng (22 дня назад)
They probably hit it after this
KobeisGaming (25 дней назад)
R u good bro? She thic tho
Cee Dee (25 дней назад)
ohhh I get iiiiiit do you need waaaterr
JKHERPS (29 дней назад)
Kiss hit
The Joker (1 месяц назад)
Are you good??? 😂
Give in to the force of P (1 месяц назад)
I dont know if this is real or WTH happened
steven herrold (1 месяц назад)
ATTENTION LADIES nothing gets under skin like a woman who thinks that playing minds games with me is both fun and funny like he said she was groping him and when he reacts she pulls away wait what are you doing and she plays dumb says she is confused. this pisses me off because if your going to go there then fine but i am not your toy!!!! i don't like being played for a fool!! AND REMEMBER THIS LOVE AND RESPECT CUTS BOTH WAYS!!! and women who thinks she can do and get away with anything she wants but he has to mind his manners is like a women fooling around with some guy she knows is serial killer WHY WOULD YOU!!!!! want to play with fire and not expect to get burned ????? WARNING TO MEN !!!! just because she has a smoking hot body does not mean that all of your romantic fantasies are coming true some of the most beautiful people can also be some the most evil and it is sad but true
Brandie Henson (1 месяц назад)
Damn ge got shut down 😂
Amelia the neko (1 месяц назад)
Best prank ever
JJRunUp (1 месяц назад)
Quote on quote I can only say no to many times that is a mans life quote right there
مجهول ٨٨ (1 месяц назад)
عز الله انها دواء
Joshua Ramkissoon (1 месяц назад)
I would of do the same thing
Krysis81 (1 месяц назад)
Lmao hit her ass with the light skin face
Min Panda (1 месяц назад)
:v nani?
Jaluba Hype (1 месяц назад)
u KNOW they got it on after this
Rehana Parvin (1 месяц назад)
She's straight up dumb asf 😂🙏
The greens (1 месяц назад)
Lol
Kaylee Mikulec (1 месяц назад)
Oml shes so stupid
Femke Berghuis (1 месяц назад)
You definitely fucked we’re not stupiddd
loyalty and love never last (1 месяц назад)
Damn all them girls you get is so fucking sexual like damn
alecia williams (2 месяца назад)
he is cute damn
KELYRIC (2 месяца назад)
He a Hoe☝️,girl every week💯,they a hoe☝️,He used to have one☝️,thought she was pregnant🤦🏾‍♀️,I guess that was a hoe lie🤷🏽‍♀️💯🖕🏽
DOT DOT (2 месяца назад)
this girls retarded "aRe YoU cOmInG oN tO mE?" like no shit you were just rubbing your stanky ass snatch on his dick
iiiamuv Official (2 месяца назад)
Ik dis a prank but this actually happens in real life😭
Murad Ahmed (2 месяца назад)
Fuck Hey I’m Arisha
Mae Mae72 (2 месяца назад)
Yup she thirsty
Justin Eldridge (2 месяца назад)
weird moment in coming in 1:48
Juan Diego Perez (1 месяц назад)
Pooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooop
Suzo Nigga (2 месяца назад)
And that was how we had kids
Andrew Eggers (2 месяца назад)
That is Sexual Assault :/ if it was the boy who did this prank everybody would be mad...-_-
Katie B (2 месяца назад)
damn he high asf
brook msp (2 месяца назад)
This is hard to watch -.-
Ex LEORIO (2 месяца назад)
we going to fuck
Clashsurviv (2 месяца назад)
Doe she even no is a video !?!like wth
Jesus Gutierrez (3 месяца назад)
Who could name all the girls he been with?🤔
Ultimate Gamer (3 месяца назад)
WE KNOW WHAT HAPPEN WHEN THE VIDEO OVER
Ronaldo Murphano (3 месяца назад)
Damn she's fine as hell.
Bruce Lee (3 месяца назад)
🖕
KIDD ORA (3 месяца назад)
Mystic wat really happened after u cut the video????
InfinityGaming (3 месяца назад)
Um okay aaaaaa This is awqard
Amira Abdul (3 месяца назад)
I feel the worst for that couch and bed they have heard and seen everything that happens in that house
David Hardy (3 месяца назад)
Bra I'm confused
YVET & (3 месяца назад)
i think he was asking if she was okay as a indirect of are you horny?
Preciousbaby Face (3 месяца назад)
Yea they smash why I'm so late
Layla Playz (3 месяца назад)
She kept looking at her vg OMG 😣😅
Jacobe Desume (3 месяца назад)
Fuck her
wow mind blowing (3 месяца назад)
Help me out Subscribe to my channel and I return the favour
Ilike Fithith (3 месяца назад)
DAMN
Text Maker (4 месяца назад)
He reminds me of p2
TSM_REAPER 2356 (4 месяца назад)
Like how many girls do u have bro
sur sili (4 месяца назад)
Who thinks the smashed after this video?
FlΞX RoS (4 месяца назад)
Definiyly got them cheeks😂😂
Johnathan McCathern (4 месяца назад)
Aye Mystic still got it
Lord of The pigeon 2.0 (4 месяца назад)
She a hoe
hitman47 suckass (4 месяца назад)
Lord of The pigeon 2.0 its just a prank idiot
lincoln seal (4 месяца назад)
I would hang her for real lol
Alex smith (4 месяца назад)
what was that ending? Is this is a prank or.... I'm so confused
Tide (4 месяца назад)
damn this guy gets a new girl every week
JujuzzzWorldd (4 месяца назад)
Lmao😂😂😂😂😂
Cilla Perez (4 месяца назад)
This is hilarious😂💀
David you still up Winters (4 месяца назад)
if a girl come to me I'm going to find that ass
Elias Garcia (4 месяца назад)
Mahhhhhhh nigggahhhh bruh hahhahahh
Emilia Shilan (4 месяца назад)
Hahaha the way he looks at her 😉
Rita Soulahian (4 месяца назад)
2:32 jesus christ
christina elisa ukuni (4 месяца назад)
2 seconds and he was ready lmaoo but i heard guys get turned on easier than females
DOT DOT (2 месяца назад)
just stop
josh the burger meister (2 месяца назад)
Most guys... Sadly im basically a plant when it comes to getting turned on. I blame circumcision
Andrei Chitauro (3 месяца назад)
christina elisa ukuni yep that’s so true
Wayne Springle (4 месяца назад)
Lol could only say no so many times eh😁
gfe cvgr (4 месяца назад)
this was so awkward I feel😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬
Samir Hussain (4 месяца назад)
Her acting is good 😂😂😂
jerrica thomas (4 месяца назад)
Died when he was like you good you need water😂😂😂
Queen lovers (4 месяца назад)
She what’s more of you
Queen lovers (4 месяца назад)
She so thirsty hahahah she all up on you
AlexFloGaming (4 месяца назад)
Lol
Desire' Maxie (4 месяца назад)
Blue balls
Scorpio 20 (4 месяца назад)
What is the point of this video? 😒
hitman47 suckass (4 месяца назад)
Nata Lia its a prank
Tina Glass (4 месяца назад)
Wait who is your girlfriend , cause it's like you have a different girlfriend every video
Lucie Whitehead (4 месяца назад)
Ooooh even i felt awkward throughout this😬😂
HowlingWolf 279 (4 месяца назад)
Broo his face at 4:57
Icy Brown (4 месяца назад)
she's so hot 👅
Bing Nova (4 месяца назад)
Oh... this is sad...
Sly Sn1p3r (4 месяца назад)
Wonder what happened after that🤔🤔
hitman47 suckass (4 месяца назад)
Phantom Sage romantic scene
mouad Pbl (4 месяца назад)
https://youtu.be/_MdagCaFQZM?t=139 In that moment he now he FUCKED UP !!!!!
fake typical Gamer (4 месяца назад)
Don't you now kids are watching this.😠😠😠
TheMonkeyKing Danny321TMK (4 месяца назад)
Aahhh this is hella cringy
Thefunnymotherfucker 1 (5 месяцев назад)
What happened😂
Jojo smith (5 месяцев назад)
Songggg?????
Hulian Nay (5 месяцев назад)
LIKE A SNACK
Hulian Nay (5 месяцев назад)
BRUH HAD ME WEAK😂😂🤣
Hulian Nay (5 месяцев назад)
CUZ U THIRSTY I DIED 😁😂😂😂😂😂😂😂
Niall Hardowar (5 месяцев назад)
I clicked on this video to say don't write the name of a prank gone wrong cause it's played out
Boruto Uzumaki (5 месяцев назад)
I'm highly confused
Nevaeh Pierce (5 месяцев назад)
24/7*

Хотите оставить комментарий?

Присоединитесь к YouTube, или войдите, если вы уже зарегистрированы.