На главнуюЛюди и блогиПохожее видеоЕще от: NATE

I’M HOOKING UP WITH YOUR EX GIRLFRIEND PRANK ON MCQUEEN!!!

Оценок: 6277 | Просмотров: 146263
Subscribe to Mcqueen: https://goo.gl/GtZswV JOIN THE FAMILY NOW: https://goo.gl/gYi9GE -- CLICK HERE https://Instagram.com/NathanBoucaud Instagram @NathanBoucaud https://Twitter.com/NathanBoucaud My Twitter @NathanBoucaud https://www.facebook.com/NathanBoucaud Facebook - NathanBoucaud Snapchat: NathanBoucaud https://www.youtube.com/SHEISMICHAELA https://www.instagram.com/SheIsMichaela Instagram: @SheIsMichaela https://Twitter.com/SheIsMichaela @SheIsMichaela https://www.facebook.com/SheIsMichaela Facebook: SheIsMichaela Snapchat: SheIsMichaela Business inquiries: Dimitri@mpmpartners.com Outro Song: XAK Frost - Let It Go You Gotta Grind To Shine family friendly pg clean
Категория: Люди и блоги
Html code for embedding videos on your blog
Текстовые комментарии (267)
Hi,I’m Cori (5 месяцев назад)
Lol why is this funny af
Scottie_Tim Ducan_Pippen (5 месяцев назад)
You literally call me in here with this dog on some good father shit😂😂😂
MBB Dopeman (5 месяцев назад)
nate legit has the funniest pranks lol
successful01 (5 месяцев назад)
Mcqueen mad because he ddnt hit luhsetty. It only took mystic , a few drinks, some sweet talking, and he smashed her lmao.
Young Snow (5 месяцев назад)
He Gon Cry In The Car
m m (5 месяцев назад)
If you know how I feel why would you do that to me I wOuLd NeVeR Do ThAt To YoU😂
Naima Thomas (5 месяцев назад)
This is good ass prank...
m m (5 месяцев назад)
Nate aint been having no chill wit these pranks😂
Mug X (5 месяцев назад)
Lmao kings got his ahh
josh wilson (5 месяцев назад)
Show me the DM’s, nigga let the past be the past!!
Ac Vlogs (5 месяцев назад)
11:27 the dog like na brah am out 😂
The Realiist (5 месяцев назад)
Ngl I don't fuck with McQueen but he talking some real shit😂😂gotta respect what he's saying low-key he still feeling his ex tho😂
Kaleb Forson (5 месяцев назад)
McQueen took this like a champ tho
CaneFan _ (5 месяцев назад)
Should've did this on ddg lmfao
CLvPPiiN (5 месяцев назад)
14:25 bro had no comeback for that 😂😂😂
Tatiana Hidalgo (5 месяцев назад)
Good assss prank 👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼
Denham Johnson (5 месяцев назад)
am i tripping or is there one eye just following mcqueen the whole video (above of his head) @6:42
Phat Piingas (5 месяцев назад)
I was so scared that mcqueen would accidentally stepped on that puppy
Maali Alotaibi (5 месяцев назад)
When you ask someone one to come to you to talk he will know it's a prank So it's all just an act🤚🏽🤚🏽🤚🏽🤚🏽🤚🏽🤚🏽🤚🏽🤚🏽🤚🏽🤚🏽🤚🏽🤚🏽
Marco Washington (5 месяцев назад)
Hey big head 😂😂😂🤔
Treshaun Bradford (5 месяцев назад)
Nate be coming with these good pranks
Keith Cozart (5 месяцев назад)
"You think she the Ying to your yang huh". 😂😂😂
YaBoiiCheerios (5 месяцев назад)
“She said im special” .. McQueen- “SHE TOLD ME THAT SHIT TOO” 😭😭
Jess David (5 месяцев назад)
If only McQueen did this prank on Nate 🙄
E G (5 месяцев назад)
Lmao this nigga McQueen had me dead😂
Ari P (5 месяцев назад)
Why did you change the name
Hazey (5 месяцев назад)
Why he pick up king like that 😂😂🤦🏾‍♂️
Jadyn Burke (5 месяцев назад)
“Imagine if I was a thug nigga” 😭😭
Damn Im Good (5 месяцев назад)
All you do is pranks you bum ass nigga, get some new content and stop wearing that saaaaame TMT hat every video to cover your bean head ass
OfficialFNXtina (5 месяцев назад)
Lmao.. My mum pranked me on Wednesday/Thursday AM time - Not for YouTube though, so since then I can't see pranks the same way..
Raquel Snow (5 месяцев назад)
Luhsett was never his girlfriend LUHSETT WAS NEVER HIS GIRLFRIEND 🗣🗣🗣🗣 saying it for the people in the back 😭😂👎🏽
andylopez1031 (5 месяцев назад)
Light skin nigga activated 😭😂 Let me stop. That def is foul.
Chaalo Womble (5 месяцев назад)
Idc what no one says. McQueen was so sick. He really didn't know how to feel.
easzyA gamerz (5 месяцев назад)
Nate and michaela made a porno
Solinho (5 месяцев назад)
"He gon cry in da car" 😂😂
Solinho (5 месяцев назад)
"You do got a big ass head" 😂😭😭
Mohammed Ahmed (5 месяцев назад)
McQueen’s reaction are awesome...
Renel Carty (5 месяцев назад)
Prank was good I just can’t get over McQueens foot on the table
Toxic Soul (5 месяцев назад)
“I’m finna be smashing them cheeks” Nate stupid bruh
Zangsters Reacts (5 месяцев назад)
(The white Sauce) lmao 😂
kuhdets (5 месяцев назад)
Lmaooooo I’m CRYIN THIS NIGGA SAID “to shay” 😂
Korner of YouTube 43 (5 месяцев назад)
Mcqueen couldn't say shit he had to be a good sport cause he acted like michaela was giving him top lol his reaction was like " oh yeah i did do that shit lol" Good prank!
ScoringForVC PS4 (5 месяцев назад)
I didn’t know Nate changed the YouTube name to Nate and Michaela
Bianca Collier (5 месяцев назад)
I love McQueen one of the realest YouTubers thus far😂😂😂😂
Spakpak (5 месяцев назад)
McQueen is a true friend Nate🔥
william scroggins (5 месяцев назад)
That's what kings kommentary says. "hey big bead"
Judy Chao (5 месяцев назад)
doesn't mcqueen know it's a prank hahahaha
Almighty Rico (5 месяцев назад)
My white sauce was all over luhsett last night 😂😂😂😂😂
santiago luis (5 месяцев назад)
iont think they really even broke up tbch
AllThingsSunshine (5 месяцев назад)
santiago luis you’re an idiot
WestCoastPlug (5 месяцев назад)
GoteeeeeeeM !!!!!
SaLyrics (5 месяцев назад)
Anyone notice that McQueen is more funny in other people's videos?
Danté (5 месяцев назад)
this nigga been watching kings kommentary? "hey bighead"
Queen Kelly (5 месяцев назад)
Love how Nate can keep such a straight face.
marc larrieux (5 месяцев назад)
The stuff that Nate says 😂😂 she the ying to my yang
AquaDa God (5 месяцев назад)
It’s ex for a reason u don’t claim her McQueen sit yo Aqua Nigga ass down😂
marc larrieux (5 месяцев назад)
Lit prank proud family
Xxx Jasheh (5 месяцев назад)
😂🙂🤣😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🤓
leno figueroa (5 месяцев назад)
"ok, ok, touche" 😂😂😂😂
Emanuel Brown (5 месяцев назад)
Lmfaooo “Okay Okay Touché “😂😂😭
Anthony Martin (5 месяцев назад)
Mcqueen was salty as fuck until Nate hit him with the rebuttle... Nate : you remeber the last prank you did to me Mcqueen : But i'm saying I didn't go as far as to talk to your ex Nate: Bruh you acted like my girl was giving you head Mcqueen: (smiles) "touche".. I'm fucking dead!!!!
Scarlxrd (5 месяцев назад)
Finally changed the name to Nate and Michalea
Sahib Singh (5 месяцев назад)
Best pranks are on ur boy!!! Fuckingggg jokessss 😂😂😂😂😂
Eli Anderson (5 месяцев назад)
Thug nigga lol I'm dead he soft
Sahib Singh (5 месяцев назад)
"u literally had this dog in ur hand like some god father shit" 😂😂😂😂😂😂😂😂
Bud Howard (5 месяцев назад)
McQueen on some real nigga shit tho asking the homie if he good after hearing he broke up prolly take the bro on some pussy hunt shit straight after if they really broke up lol
Sahib Singh (5 месяцев назад)
Mcqueen "That big ass head on ur fucking shoulders" 😂😂
Fgx Rico (5 месяцев назад)
🤣😂😂that nigga said touché
Sylenia Gordon (5 месяцев назад)
Lol “ hey big head” 😭😭😂😂😂
Sahib Singh (5 месяцев назад)
Nate there petting his dog looks so mischievous loool
210Meca (5 месяцев назад)
That nigguh Mc Queen tryna be all crunk now since that fight at the club w/ Flight 😂😂 he didnt do none with his drunk ass 😂💀
Big Jaden 17 (5 месяцев назад)
In some god father shit say goodbye
Big Jaden 17 (5 месяцев назад)
"I just got one question..... How wet is it bc I ain't tryna go up there and it's feeling like Sahari."😂😂😂😂 This nigga Nathaniel
Big Jaden 17 (5 месяцев назад)
This nigga King b watching Michaela too much. Nigga going ham on his thumb😂😂😂😂
Ann S. (5 месяцев назад)
Yo McQueen gotta chill 😂😂
Kidd.T (5 месяцев назад)
lmaoooo that man was so tight bruh
Simba Gavi (5 месяцев назад)
McQueen had to be in tears after this. Joke or nah
kobe the goat247 (5 месяцев назад)
So they broke up or... Becuz im confused tht nigga still got her insta and twitter up
ATLANTIC AVE CAVI (5 месяцев назад)
that nigga McQueen said " if I was a thug nigga we would've been scrappin"😂😂😂
Zias Shooter (5 месяцев назад)
Damn mcqueen its I bro me and zias want parts on that demon too, we luv demon pussy😏
RoberS95 (5 месяцев назад)
Got him goood😂😂
The Savage21 (5 месяцев назад)
"I don't wanna go in there if it's looking like Sahara in there you feel me"😂😂Nate the best at pranks bruh
Xavier (5 месяцев назад)
McQueen know he make to much money to be dressing like that🤦🏾‍♂️
Lil Bartho (5 месяцев назад)
Purp Drank maybe he just tryna chill and keep it lowkey🤔
Black Jesus YounginBiscuit (5 месяцев назад)
I like guys arguments it's not no playin', it's fuck with me we fight!!🤣😈🙃😠😑
isaiah dorvelus (5 месяцев назад)
12:40 "ON SOME GOD FATHER SHIT " im crying
James Mcratley (5 месяцев назад)
I mean she is bad tho rofl
Stop Playinn Tre (5 месяцев назад)
Dang nate a savage he gone win the prank wars
Human Menot (5 месяцев назад)
AHAHAHAHAHA ohhhh man. That was NASty bro. That was like a break up, cheating on girlfriend prank man. I can see this war is going to get really nasty. As if it hasnt been already though, hey lmao
Joseph Menjivar (5 месяцев назад)
You had this dog in your hand on some God father shit lmao
Gearld Sanchez (5 месяцев назад)
Nice prank I was fucken 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Delroy Williams (5 месяцев назад)
Nigga macqueen shake his head and sight “u do got a big ass head my nigga”😭😭😭
Angel Flomo (5 месяцев назад)
I thought McQueen did this prank on nate
Riley Freeman #JP (5 месяцев назад)
Nate is the best at pranks I swearrrr
Johny TART Bozor (5 месяцев назад)
You gotta big ass head 😂😂😂😂😂
12 345 (5 месяцев назад)
Who his ex?
Cartiér (5 месяцев назад)
lisette really hurt mcqueen damn
Kadeem Maxwell (5 месяцев назад)
Lightskin Captain Morgan
TrillestKJ (5 месяцев назад)
10:30 yo black ass just want everybody😂😂
Eric (5 месяцев назад)
You do got a big ass head... 😭😭😂😂😂 McQueen's a savage 💯
The Sarceno Family (5 месяцев назад)
Can you please go subscribe to my. Family's youtube channel. The channel doesn't have much but i will be posting the 1st prank video eaither this week or next week. Help me and my husband get 1,000 subscribers.
Nattie bubbles (5 месяцев назад)
I couldn’t stop watching the doggy.

Хотите оставить комментарий?

Присоединитесь к YouTube, или войдите, если вы уже зарегистрированы.